El vídeo més vist a la història de YouTube és Evolution of Dance, visionat gairebé 78,7 milions de vegades. El segon és el videoclip d'Avril Lavigne Girlfriend, reproduït gairebé 76,7 milions de cops. El tercer és el curtmetratge espanyol Lo que tú quieras oir, amb 64,3 milions de visualitzacions. Aquest darrer tracta d'una història d'amor sobre la relació entre la ficció i la realitat.
26 de març 2008
Els 3 vídeos més vistos a Internet
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
És evident que internet permet, entre moltes altres coses, que tothom pugui divulgar les seves creacions sense dependre de les estructures comercials (o senzillament de difusió) clàsiques, és a dir, controlades per els seus propietaris o administradors.
Un cop més, però, la pregunta clau és:
Quins mecanismes actuen perquè certes creacions obtinguin notorietat i d'altres quedin reduïdes al cercle proper al creador?
I com a corolari:
Com es genera la progressió geomètrica de notorietat a internet? Es pot matematizar? S'ha fet?
impressionant
Publica un comentari a l'entrada